2013. március 14., csütörtök

3.Fejezet

                          3.fejezet - A depresszió


Már két napja hogy haza jöttünk a fiúktól.
Ahogy gondoltam , nagyon hiányoznak .
Tori is azt hajtogatja hogy mennyire hiányzik neki Niall...
Nagyon édesek együtt csak nem nagyon viseli jól szegény barátnőm a távolságot.
De ma beszéltünk velük és dumcsiztunk egy jót.
A neten keresztül bemutattam a srácoknak anyut.Így első látásra azt mondta anya hogy nagyon szimpik neki. Ami nagyon jó !
Ő is kérdezgette hogy mi volt kinn... alakult-e ki nagy barátság....stb...stb..

                                ... 1 héttel később ...

Elkezdődött a suli ... lehet hülyeség de én már nagyon vártam hogy elkezdődjön és találkozzak a többiekkel.
Sajnos ma is mint mindig 6 órám volt.. de azért volt a mai napban valami jó is ... ma volt a 17. szülinapom HURRÁÁ! :D
És éppen ebédelni indultam amikor oda rohan Nina barátnőm :
 -Eli -Eli! El sem fogod hinni kiket láttam a bejáratnál ....
 -Igen .... na kik azok???Kiik?? - kérdezősködtem.
 -Az 1D! Vagy is csak Harry,Niall és Liam de akkor is ....
És abban a pillanatban meg is jelentek.
Amint megláttam őket oda szaladtam és Harry " nyakába " ugrottam... persze ezt Nina nem érthette miért mivel neki nem meséltem az utazásról ...még.
 -Mit keresel itt? -kérdeztem izgatottam.
 -Boldog Születésnapot! -válaszolta tök nyugisan.
 -Jaj .. köszönöm! -így hát meg is öleltem.
Közben Niall és Tori is egymásra találtak.Mi ki mentünk az udvarra, beszélgettünk és Liam , Tori és Niall hátulról lerohantak és mindannyian boldog szülinapot kívántak.
Nagyon elérzékenyültem, de míg a fiúk arrább mentek fotózkodni addig én összeszedtem magam.Tori nagyon furán viselkedett, mintha ott sem lennék amikor Niall is ott van.
 -Jajj ...olyan édesek hogy eljöttek idáig miattam...
 -Aha ...-  válaszolta tök semlegesen.
 -Tori -Tori! Te nem is figyelsz ...
 -De igen  csak elgondolkodtam ...
 -Min?
 -Majd elmondom.....
 -Na csajok mehetünk? -kérdezte Hazza.
 -Mindjárt,csak megígértem Ninának hogy megvárom.
És ahogy mondtam megvártam őt.Amikor elmondtam neki hogy a fiúk is jönnek velünk nagyon boldog lett.
Még bent beszélgettünk ...Harry megunt várni így bejött  finoman megragadta a kezemet és a fülembe suttogta "induljunk ".      
Így hát elindultunk rengeteget hülyültünk haza felé.
És miután kiderült hogy Nina kedvence Liam, így szólt :
 -Na és Nina...  melyik a kedvenc számod???
 -Am... azt hiszem a One Thing, vagy is az Up All Night.
 -Oké ... It feels like we were  living me fast foward ....
És ott az utca közepén elénekelték azt a bizonyos dalt.    
Mielőtt hazaértünk megbeszéltük Ninával hogy elmegyünk délután sétálni....
Otthon a fiúkat egyből letámadta a kis kutyám,Manó.
Anyuhoz amikor bementünk a konyhába nagyon meglepődött hogy itt látja őket.Szólni se tudott mikor bemutatkoztak.  
Ez után körbe vezettem őket a lakásban, de nem is volt több időm mivel Nina várt rám.(még az a szerencse hogy a szomszédban lakik) Nagyon szeretem őt ,mellette soha nem lehet unatkozni.
Elmeséltem neki a Toris sztorit és az utazást is.   
A sztorikat meséltem amikor a játszin megpillantottuk James-t. 
(James a volt barátom,aki az osztály társam)
Hamar elment az idő.... úgy 17:30 körül volt mire haza értünk.Beléptem az ajtón egy cetlit pillantottam meg
 "  Szia Elena! 45-re jövök vissza, addig öltözz át és csípd ki magad.puszi : Harry"

Nagyon izgultam, nem tudtam mire számíthatok, de ahogy kérte kicsíptem magamat.
Pár perccel később meg is jött és amint kiléptünk a kapun bekötötte a szememet, megfogta a kezemet és elindultunk.Egyenest a következő sarokig mentünk szólt a zene és Harry végre levette   a kendőt a szememről.Mikor megláttam azt a sok embert jól megölelgettem Hazz-át.Ott volt pl.:Tori,Niall,Louis,liam,Zayn,Sel ..James.
Egy olyan fél óra múlva hozták a tortát.Egy kép volt rajta: én és el.
De amikor megláttam Eleanort hogy ő hozza be a tortát gyorsan oda rohantam.Nem akartam sírni mert akkor elkenődik a sminkem...
 -Szia!Hiányoztál csajszi! Boldogat barátnőm ...-nevetett El.
Jó volt a buli mígnem... James túl sokat ivott a kelleténél és rám mozdult.Harry is látta hogy nem bírom tovább így oda jött és próbálta udvariasan elküldeni.Miután nem sikerült James elkezdett erőszakoskodni...Hazza most már felhúzta magát és elrángatta és kiabáltak egy sort mivel nem akartunk balhét H. leállt.James pedig elment.Közben Tori motyogott ..:
 -Ezt nem hiszem el....
 -Mi a baj? -kérdem.
 -Komolyan ?JÓ!Miért uszítottad rá Harryt???Mit ártott neked???-emelte fel a hangját.
 -Szánalmas vagy.... Engem zaklat és még te vagy felháborodva...-üvöltöttem.
 -HéHéHé!Lányok nyugi van ...ne hogy már egymásnak ugorjatok... -fogott le Harry és Zayn.
Nina oda hívott magához és azt mondta hogy ne vegyem magamra amit Tori mondott mert kb. 6 felest ivott...de nem érdekelt, szörnyen mérges voltam rá.
A partynak vége lett. Miután haza mentünk megkértem anyut hogy had aludjanak itt a többiek.. és persze belement mivel késő volt.
Sajnos másnap mentek is vissza, és én pedig kikísértem őket.Nagyon rossz volt miután elmentek mivel nagyon egyedül éreztem magam.
Most hogy Tori sincs mellettem, Nina beteg lett, apám elfelejtette a szülinapom... újra.A bátyámmal összevesztem és ezt ordibálta :
" A te hibád hogy Emma meghalt!Soha nem fogom megbocsátani! Bár te haltál volna meg és nem ő! "

Ezek után nagyon mélyponton voltam.Először csak szenvedtem majd ez átalakult depresszióvá.
Facebook-on ,Twitter-en, az utcán ,a suliba .. mindenhol kaptam a pofonokat.Életem legrosszabb időszaka volt...
a kezemet elkezdtem vágdosni, a barátaimtól elszakadtam és a családomtól. És már ott tartottam hogy csak az öngyilkosságra tudtam gondolni.Egy napon Sel le jött hozzám meglátogatni .. ami most elég jól jött.
 -Eli!Szia ... hallottam mi volt.. hogy vagy ??
 -Sel ... én nem bírom tovább -mondtam remegő hangon.- Nézd miket irkálnak ... -mutattam a gépre, és ekkor meglátta a kezemet.     
 -Elena... ez mi ... még is ez mit jelentsen????Ezt te csináltad?Eszednél vagy?-akadt ki. 
 -Nem tudom..nem tudom ..érted??-de akkor már sírtam.
 -Mit-mit nem tudsz??
 -Azt hogy akarok e egyátalán élni ....
 -Ezt meg hogy érted... ugye nem....?
 -de .. azt hiszem ...
 -NE!Nenenene, figyelj én is ilyen helyzetben voltam és erre csak egy orvosság van még pedig az hogy ki beszéled a problémáidat egy baráttal.
 -Figyelj, nekem ehhez semmi kedvem ... 
 -Jóóó ,akkor itt alszom, nem gond ?ugye?!-erősködött.
 -Persze, nyugodtan...
 -És holnap reggel pedig elviszlek a suliba ....oké !?!
 -Igen is anya! Sel ..am köszönöm ..azt hiszem .. - háláltam meg.
Másnap reggel Sel elvitt ahogy mondta ,de előbb bekötötte rendesen a kezemet.
Nem volt kedvem bemenni a suliba de megígértem és amúgy is megvárta.Amikor bementem oda jött mindenki nyalni és kérdezgetni hogy mit csináltam a kezemmel ... mint ha annyira érdekelte volna őket.
Na mindegy  nem mondhattam el az igazat ,így hát hazudnom kellett " ó csaj bevertem .."
Utálok hazudni!!!De ez után még át kellett esnem egy kínos beszélgetésen o.f.-vel.
 -Mi történt veled Elena?
 -Mondtam már ...elestem...
 -Megnézhetem?
 -Igenn..-végül letekerte a fásli és meglátta a sebeket.- Fogalma sincs miken megyek keresztül ..
 -Elena ..ez nem megoldás...ez nem normális ... figyelj felhívom anyukádat és ő hazavisz.. jó?
Ne-nene! Anya nem tudhatja meg!Kérem!-kérleltem , hogy tartsa meg a titkom.  
Suli végén félre hívtam Torit beszélgetni.
 -Figyelj .. sajnálom! Kicsit túlreagáltam ...
 -Oké... én is sajnálom tényleg ... béke???
És hát kibékültünk... és együtt haza mentünk.

Délután Nina csengetett , de nem volt erőm kimenni , viszont nyitva volt a kapu szóval bejött.Nem tudom hogyan de rávett hogy menjek el velük pizzázni. Összegyűlt a csapat , és be kell vallanom egész jól éreztem magamat.Mikor vissza jöttünk bementem Ninához, mivel úgy is egyedül lettem volna otthon.Náluk kibeszéltük egy kis nasi mellett minden problémánkat.Olyan jól elbeszélgettünk hogy csak úgy repült az idő ... fel is hívtam anyut hogy inkább ott alszom Ninánál.

És most hogy Tori meg Niall együtt vannak,Tori magasról tesz rám.De ez még semmi ahhoz  "PLETYKÁHOZ" képest amit hallottam....ha minden igaz Harry össze szűrte a levet Jade Thirlwallel.(ezt sajnos képek is bizonyítják)
Ez után egész nap hívogatott... végül felvettem, de nem tudtam bele szólni.
 -Elena! Ott vagy? Válaszolj... !-hallottam aggódó hangját.
Nem sokkal ez után nagyon megfájdult a fejem és vettem be gyógyszert.De mivel nem használt 10 perc múlva sem használt bevettem még 2-3 darabot.
Nem sokkal ez után nagyon fáradtnak éreztem magamat és bevonultam a szobámba.Ám ... közben El  jött hozzám meglátogatni.
Csengetett , kopogott de senki nem nyitott ajtót.Régebben elmondtam neki hol tartjuk a pótkulcsot tehát betudott jönni.
Nálam a szobában ordított a zene így hát nem nagyon kellett keresgélnie.Viszont az ajtó zárva volt.Próbált bejönni , dübögött , kiabált de semmi!Fel hívta hát Harryt :
 -Harry!Segítened kell!
 -Mi a baj???
 -Itt vagyok Elenánál és.. és magára zárta az ajtót, és nem válaszol!-szólt remegő hangon.
 -Jól van!Nyugi!Rohanok!!!
10 perc múlva meg is érkezett és a többiek is jöttek.
 -Eli-m! Hallasz??? -dörömbölt aggódva.
Mivel nem válaszoltam próbálta betörni az ajtót.
Első próbálkozásra nem sikerült, sajnos második próbálkozásra sem.
A harmadikra minden erejét .. és neki szaladt az ajtómnak.
Végre sikerült be jutniuk.. de ami ott várta őket az mindenkit lesokkolt ugyan is ......

                                                                     *Bells   

 A következő részben kiderül mit találnak Elena szobájában.
Komizzatok léccy ... akkor ha tetszett és akkor is ha nem :DD 
KÖSZY <33                 
   


3 megjegyzés:

  1. szia. nagyon jó ez ablog.!! remélem lesz folytatása.!! sok sikert.! :)) <33

    VálaszTörlés
  2. Szia:)))Nagyon jó a blog nagyon szépen meg tudod fogalmazni és leírni :)))eddig is követtem és követni is fogom a blogodat...sok sikert a bloghoz :) <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Imádom a blogodat kérlek mindenképpen folytasd <3

    VálaszTörlés