2013. március 29., péntek

4.Fejezet

                    4. fejezet-Szeretlek!







Amikor beléptek az ajtón azonnal engem pillantottak meg, ahogy fekszem a padlon.
 -Istenem..!-ölelgetett meg Harry.
E közben Niall hívta a házi orvosomat.
Amint meg érkezett a doki bevezették hozzám.Ekkor már az ágyon feküdtem.Röviden annyit mondott hogy jókor jöttek a srácok ezért nincs szükség korházra... csupán egy kis pihenésre  szorulok, de azért kihívta az egyik legjobb pszihológust.Egy fiatal pasi volt az, Peter.
Amikor be jött a szobámba mindenkit megkért hogy haggyon magunkra.Váltottunk pár szót... elmondta miért veszélyes ez az egész... majd megbeszéltük a következő " találkozót" .
Ja.. és at javaolta hogy most nagyon jó lenne egy kis környezet változás.Pár órával később haza jött anyu is.A pszholóus felhívta, megnyugatta de találkozni akart vele.
 -Harry ... ide jönnél egy kicsit...-szólt zaklatottan.-Nekem elkell rohannom a pszihológushoz...
 -Rendben ... én addig itt leszek .. -nyugtatta meg anyut.

Aztán csak otthonosan csinált popcornt és bekapsolt egy filmet a nappaliban.Körbe ugrált.. és tényleg nagyon édes voltt, de nem éreztem hogy bébi csőszködni kéne... a bibi az hogy én magam is tudtam hogy segítségre van szükségem.
 -Ha-harry -csúszott ki a számon.- Köszönök mident... é-és nagyon .. sajnálom amit-amiket tettem.-mondtam lehajtott fejjel.
 -Héé!Mostmár semmi baj nem lsz!Itt vagyok és segítek ... bár az igaz hogy iszonyatosan megíjesztettél!Te... arra gondoltam hogy hamár úgyis egy kis környezet változásra lenne szükséged...  nem utaznál velem vissza Londonba?
Akkor én is nyugodtabb lennék!- erősködött.
 -Az remek lenne!De... anya így is tök ipa rám!Kizárt hogy elengedne ... bárhová is.
 -Nyugi ...e miatt ne aggódj!Majd én beszélek vele!-bízatott.-Te csak  pakolj össze , a többit majd én el intézem!
És csak hátra dőltünk a kanapén   és néztük a filmet.Sajnos nem sikerült végig nézni mert elaludtam Harry vállán.
Anyu keltett fel. Ő csak mosolygott az egészen.
Majd oda jött és leült mellénk..:
 -Drágám!Nekem elkell utaznom úgy másfél hétre... Harry addig itt tudnál maradni?
 -Anya!Anya-Anya!Ne!Nem kell bébicsősz! Bocsi Harry! Nagyon örülök hogy itt vagy ,de akkor ha magadtól jössz és nem anya bíz meg!Ja és anya mikor fogod már fel hogy nem vagyok gyerek?!?-akadtam ki.
 -Majd akkor kislányom ha nem viselkedsz úgy!
 -Ajjj!Már annyira -de annyira...!-emeltem fel a hangomat és rohantam be a szobámba.
 -Há-Hát most ... és így haggyam itt őt...
 -Am ... fegyelj Melissa!Én-mi épp azt beszéltük hogy mi lenne ha Elli addig eljönne velem Londonba.És legalább te is megnyugodhatsz mert velem lesz!
 -Hát - ő-jó!De még alszom rá egyet!-egyeztek meg.
Harry utánnam jött a szobába és elmondta mit beszélgettek.
Egy kicsivel később Hazza netezett és pedig zenét hallgattam közben csináltam a házim, amikor megszólal:
 -Éhes vagyok!Eszünk valamit?
 -Meleg szendó?/bólogatott / De szólok nálam senki nem csinálja finomabban....
 -Ez ki hívás?
 -Hát vehetjük annak is! - nevettem elmagam.
 - Óóóó !Állok elébe!
Végszóra kimentünk a konyhába és sürögtünk-forogtunk, hülyültünk és nevettünk.Nem hirtelen mi volt velem de Harry minddig megtalálja a módját hogy fel vidítson.
Na tehát miután gyorsan megcsináltuk a szendókat bementünk a szobámba és az ágyon evés közben csak tervezgettünk.Másnap áthívtuk Selt és elmesélte neki Harry mi történt az elmúlt időkben, és hogy most készülünk utazni vissza.Legnagyobb meglepődésemre kiderült hogy Nina is velünk tart... hurrá ://
Azért nem örülök neki mert rájöttem hogy nem igazán számíthatok rá mindig.
Na mindegy is!Eljött a szombat anya utazik Bécsbe.
 -Na jó kicsim!Itt a taxim...-szólt kicsit zabosan.
 -Jól van majd hívlak ha indulok és ha már ott vagyok...
 -Oké!Vigyázzatok magatokra ....üdvözlöm a többieket!Sziasztok!
 -Átadom-egyeztem bele.-Jó utat anya!
Nem sokkal később a bátyám is elment valami hülye táborba, tehát a lakás csak az enyém és a Haryy-é.
 -Harry kérsz egy kis bort?
 -Aha... de tudod egy kis cola-t mellé.-kapcsolta be erre a zenét. Csupán egy kicsit ki akartuk engedni a gőzt és szórakozni.Ez csak annyit jelent nálunk hogy boros-cola-val a kezünkben ugrálunk a kannapén és torkunk szakadtábol énekelünk.Harry egyszer csak lement a garázsba és kijött a kezében egy karaokee géppel.
 -Na-Na?!? Játszunk???Hmmm-Hmmm....-dugta az orrom alá.
Tehát elkezdtünk énekelni taylor swift  számát.Jót nevettünk közben.Lehet azért is mert már volt bennünk pár pohárral.
Én épp önteni akartam még magamnak amikor hagy a zene lelassult és Harry így szólt a hátam mögött:-Miledy... szabad egy táncra?-karolta át a derekam. 
A "Hero" című számra táncoltunk.Csak lassúztunk és összemeredt a tekintetünk. És... és nem is tudom mi ütött belénk, csupán a pillanat hevében megcsókoltuk egymást.
A szám többi részében csak átöleltük egymást, szótlanok voltunk.Már nagyon későre járt amikor úgy döntöttünk hogy lekéne feküdni aludni.Mivel az én ágyamat kicsinek találtuk át mentünk a vendég szobába, és ott aludtunk.

Az éjszaka 1 percnek tűnt, de muszáj volt felkelni mivel 11:00-kor indul a gépünk és még rendet kellett rakni.Reggel Skype-on Louis hívott hogy egyeztessünk.Harryvel pedig nem is beszéltünk semmit a csókról, de nem is volt rá időnk mivel jött Nina és a legnagyobb meglepetésemre Tori.
Hazza és én bevonultunk a szobámba és össze csomagoltuk a maradék cuccunkat.Na jó még el hülyültünk egy kicsit.Valamivel össze kentem az arcomat, de nem vettem észre.
 -Elena, valami van az arcodon... - szól oda halkan.
 -Hol?
 -Pont itt...!-spriccolt le vízzel.
Majd kergettem, véletlen ráléptem Tori lábára tehát ő meg engem kergetett.
 -Hé-Hé-Hé!Lassan indulni kéne ha csak nem akartok futni!-állított le minket Nina.
Tehát fogtuk a bőröndöket, hívtuk a taxit és indultunk a reptérre.Csupán 10 percet kellett várnunk, de így is rajongók hada támadt le minket egy másodperc alatt.Szerencsére a biztonsági őrök hamar a segítségünkre siettek és sikerült időben felszállni a gépre.Anyának gyorsan dobtam egy üzit hogy indulunk, Harry pedig a srácoknak.Az út felét végig beszélgettük, zenét hallgattunk, Hazza fotózkodott.A másik felében én lepihentem egy kicsit.Tori és Nina a hátunk mögött bámultak kifele az ablakon és fotózkodtak.
Harry is csiált egy képet amin én alszom ő pedig egy hülye vigyort vág.És hát persze muszáj volt neki azonnal feltenni Twitter-re...
                        ...nem sokkal később...
 -Álomszuszék... 10 perc múlva leszállunk...-keltett édesen Hazza.
 -Már itt is vagyunk?..Csinálok pár képet...-fellépek twitter-re.-Te jó ég,Harry ezt nézd egy csomó követőm lett, de na ne.
 -Tetszik a kép?-kérdezte pimaszul.-Na csajok!Készen álltok 2 hét káoszra?-nevetett.
Ez után szálltunk le.Louis, El és Niall már kint a reptéren vártak.Onnan vettük észre hogy egy hatalmas tömeg volt a csarnok közepén.Még szerencse hogy Paul ott volt, ő segített nekünk gyorsan eltűnni onnan.

Amikor beléptünk az ajtón valami nagyon finom illat csapta meg az orrunkat.Eleanor főzött nekünk makarónit mivel gondolta hogy éhesek leszünk.Amint bementem a konyhába El-lel egymás nyakába ugrottunk.Aztán jöttek a többiek is.Niall is kiszemelte Torit és Ninát is, és így szólt:
 -Áhh na végre mind itt vagytok...akkor? Ehetünk?  
Na ezen mind elnevettük magunkat.Majd tényleg leültünk az asztalhoz mert nagyon éhesek voltunk.Ebéd után kicsomagoltunk. Én rendszerint Harry szobájában foglaltam helyet,Nina a vendég szobában Tori pedig természetesen Niall-nél.Délután Zayn,Louis és El elmentek bevásárolni.
http://www.viamoda.hu/images/vm347_v1_zebramintas_ruha_fekete_feher.jpg
Mi addig a szobában hülyültünk.A ruháimat pakoltam  a szekrénybe amikor Harry kivette a bőröndömből a zebra mintás ruhámat. 
 -Hát ez?Ezt honnan szedted?-gúnyolódott.
 -Harry!Add azt ide...-kérleltem.
 -Kell? Vedd el!-kötekedett.
 -Oké... te akartad!-mondtam mire elkezdett nevetve futni előlem.Végig kergette az egész házon, a srácok megcsak néztek minket.Tehát mi közben kergettem végig kacagott.A nappaliból sikerült beüldözni a szobába ahol végre bekerítettem.A hátára ugrottam és az ágyra estünk.Véletlenül rá feküdtem az irányítóra amiktől bekapcsolódott a zene.Ekkor meglepődtünk egymásra néztünk, elnevettük magunkat és leestünk az ágyról.Résnyire nyitva volt az ajtó így kihallatszott szinte minden.Erre beszólt Liam:
 -Fogalmam sincs mit csináltok oda benn, de kicsit hallkabban még meghallják a szomszédok...-piszkálódott.
Mi erre csak mégjobban elkezdtünk nevetni, mire Tori behozta a fényképező gépet és lefotózta mit szerencsétlenkedünk.Nagy nehezen de sikerült vissza szerezni a ruhámat és befejezni a pakolást.Este mindenki összegyűlt a tűz mellett az udvaron.Átbeszéltük mi lesz a holnapi program.Természetesen a tűz mellé jutott egy kis éneklés.Adal vége fele kicsordult egy könnycsepp a szememből.
 -Elly, mi a baj?-simogatta meg az arcomat Harry.
 -Semmi tényleg csak, csak jó érzés hogy tudom tartozom valahová!-néztem a szemébe.
 -Ez természetes!Hozzánk tartozol!Hozzám!- mondta pirult arccal.
El.el ekkor össze néztünk,és mutogatta hogy csókoljam meg de nem tettem.Még el dalolgattunk és sztorizgattunk egy kicsit aztán mentünk aludni mert a fiúk korán mennek a rádióhoz. 
 Mikor reggel felkeltem Harry helyett csak egy cetlit találtam a párnán:
 "Jó reggelt szépség!Én már biztos a rádiónál vagyok amikor ezt olvasod, de még van palacsinta az asztalon.Jó étvágyat hozzá! Harry xxx"

 -Szépség...hmmm.-mosolyodtam el.
Ahogy irta tényleg ott várt a palacsinta, pont ahogy szeretem.Már éhes voltam, de előtte bementem Torihoz és Ninához és hívtam őket is enni.Csak mi voltunk otthon hárman.
Amikor haza jöttek végül a fiúk, Zayn így szól:
 -Na skacok nincs kedvetek eljönni a vidám parkba?Úgy is olyan rég voltunk...
 -Ez jó ötlet ..menjünk...-egyezett bele mindenki.
Tehát sötetétedéskor elindultunk.Kipróbáltunk egy csomó mindent... a hullám vas úton 2-szer is mentünk de amire féltem felmenni az az óriás kerék
 -Elena!-szólt Harry.-Gyere menjünk az óriás kerékre.
 -Am...majd inkább máskor... félek a magasban!-nyögtem ki.
-Nem baj... itt leszel melletted, gyere már ezt nem hagyhatod ki!-győzött meg.
 -Woow!De szép innen a város!
 -Én megmondtam!
És csak álltam vele szembe szorongatva a kezét.Késő volt mire hazaértünk... igazából nem is rémlik mikorra aludtunk el.
Másnap reggel ágyba hozta a reggelit neki és nekem.És egy jó erős kávét.Reggeli közben beszélgettünk.
 -Elena... tudom hogy barátok vagyunk meg minden de nincs kedved eljönni valahová?Dupla randi..... te, és ,Niall és Tori.Hmm?
 -De!Szivesen! És hová megyünk?
 -Am... étterembe!A kedvencembe!
Már nagyon izgatott voltam a randi miatt.Torival együtt készülődtünk, de Eleanort is áthívtam hogy segítsen nekünk, igaz.Nina is segített a ruha választásban.   

Tori ruhája
Elena ruhája



 Egy óra múlva úgy 19 óra körül volt amikor a fiúk bejöttek értünk.
Egy nagyon szép kis étterembe mentünk ahol volt kis színpad is meg minden.Én és Tori elmentünk a mosdóba.Mire kimentünk csak Niall ült ott.
 -Harry?-kérdeztem értetlenül.
 -Am... Cloe hívta és azt mondta mindjárt jön..-mondta zavarodottan.Én meg csak vártam és vártam.De hiába.21:15 körül lehetett amikor kihozták a számlát.Harry akkor toppant be, én pedig könnyes szemmel mentem ki mellette.
 -Elena várj már!-kiabált utánnam a zuhogó esőben.
 -Még is mire? Azt hittem most minden más lesz és hogy te is más vagy!De tévedtem!
 -Sajnálom hogy lekéstem de minek kell így magadra venni?-kérdezte.
 -Te tényleg nem érted?Tudod mit???Már megbántam hogy beléd szerettem!!!-Sírtam el magam.
 -Tudod én mit bántam meg?Azt hogy egyátalán megismertelek!
 -Oké... akkor megkönnyebbítem neked!Elmegyek és akkor el is felejtheted hogy ismerjük egymást!-ültem be a taxiba.
 -Vár!Nem úgy értettem!-szavatkozott.      
Pár perc múlva haza értem.Szerencsére hamarabb mint ők.
 -Na milyen volt a randi?-kérdezte El mosolyogva.
Én csak berohantam a szobába és össze pakoltam a cuccomat a Harry szobájából.
 -Mit csinálsz?Elena nézz már rám!-jött oda El. Majd átvittem a cuccom a vendég szobába ledőltem az ágyra pityeregtem és közben elmeséltem mi történt.Addigra hazaértek a többiek.Harry beakart jönni de Nina nem engedte be csak Torit.Ezért Harry bement a szobájába és jól becsapta az ajtót.
 -Hé gyerekek mi folyik itt?-kérdezték a többiek.
Niall elmagyarázott nekik mindent és hogy miket vágtunk egymás fejéhez.
Az este nem aludtam egy percet sem.Csak forgolódtam az ágyban.
Reggel mind korán keltünk, én úgy döntöttem hogy azonnal haza utazom.Már tegnap este akartam de El marasztalt.Tehát mindenkitől elbúcsúztam, kivéve Harry.Ő sem szólt egy szót sem csak állt a szoba ajtajában és lehajtotta a fejet.
 -Biztos elméz?-kérdezte Zayn miközben átölelt.
 -Igen!Így jobb lesz mindenkinek...-csordult ki a könnyem.-Sziasztok!Szeretlek titeket!
Kirohantam és behuppantam a taxiba ami elvitt egyenest a reptérig...csak az volt a baj az egész út alatt hogy csak ő járt a fejemben és az amit mondott.Otthon a házunk üresen állt.Csak én voltam otthon.Bámultam egész nap a tv-t és jégkrémet ettem.
Néztem a tegnapi híreket és persze az 1D srácai voltak.
 -Harry, össze jött már a szerelem?- kérdezte tőle a riporter.
 -Azaz igazság hogy nagyon elszúrtam és nem tudom hogyan hozhatnám rendbe a lánnyal...-válaszolta szomorúan.
Ebben a pillanatban csengettek.Kinézek a kukucskálón hát kit látok, Harry az egy rózsa szállal a kezében. 


*kinyitom az ajtót*
-Szia...-mondta csendesen.
-Szia...mit akarsz..-engedtem be.
-Bocsánatot akarok kérni...
-De engem nem ...
-Kérlek hallgass meg!Én hülye voltam amikor azt mondtam amit..igazából .. én gondolkodtam és rájöttek hogy az egyik legjobb dolog az életemben az te vagy!-vett egy nagy levegőt majd folytatta. -Fontos vagy nekem ...és az a csók az azért volt mert szeretlek!
-Nem tudom mit mondjak...-sóhajtottam.-Én azt hittem nem is számított neked,csak az egyik vagyok a sok közül...
-De ez nem igaz... vagy is inkább úgy fogalmaznák hogy a sok közül az egyetlen!Eddig nem mertem magamnak  se bevallani de most hogy az éjszaka nem voltál mellettem rájöttek hogy szerelmes lettem beléd...tiszta szívemből!
-Harry... szeretlek-súgtam oda.-Én is szeretlek ...és inkább felejtsük el azt a vitát!
-Te vagy a legjobb csaj a földön... és mostantól a barátnőm is... igaz? *csókoltuk meg egymást*
   






 
     Köszy hogy megnéztétek komizzatok és kövessetek ha egy kicsit is tetszett.Nem soká jön az új rész.Remélem az is tetszeni fog. <3 

1 megjegyzés:

  1. Én nem is tudom mit mondjak imádom ezt az egészet pedig engem aztán nagyon nehezen lehet megnyerni valamivel.Nagyon válogatós vagyok és nem szoktam sok dicséretet kiosztani,de megnyerte a szívem a blogod!Köszönöm <3

    VálaszTörlés