2013. március 6., szerda

2.Fejezet

                               2.fejezet - A búcsú 

Az előző napokban történtek ellenére másnap keményen,  és kissé másnaposan nekiálltak a fiúk próbálni, mivel az nap este koncertet adtak.
Én épp elkezdtem kicsit takarítgatni amikor megszólalt a csengő.
 -Szia-sztok .... -köszöntem meglepődve.
 -Sziasztok, remélem nem zavarok ...-szavatkozott Lux anyukája.
 -Harry báci... Harry báci ...-nézelődött Luxy.
 -Elena!Ki csengetett? - kérdezte Louis.
 -Tényleg nem akarok zavarni csak elkell mennem egy értekezletre, és azt akarom kérdezni nem-e vigyáznátok rá párórát ...
 - Hát nem tudom mert most is épp próbálunk de...
 - Én szivesen ... ha nem gond ... -vágtam bele Lou szavába.
Végül hát rám bízták a ki Luxyt és sokat játszottunk,nevettünk és csináltunk a srácoknak egy kis pudingot.És tényleg pár óra múlva jöttek is érte.De mielőtt indultunk volna egyátalán a koncertre, azon dilemmáztam mit is vegyek fel.
Végül jött El és megmentett.Adott egy nagyon cuki ruhát.



Csinált nekem egy hozzá illő frizurát és sminket és indulhattunk is..
Izgultam mert ez volt az első igazi 1D koncertem.Minden tök oké volt míg ki nem szálltunk a kocsiból.Több ezer lány sikított akiktől csaknem megsüketültem, és egy csomó paparazzi.
Sok-sok villanás egyszerre ... de persze Liam előre felkészített:
 -Elena csak fogd Harry kezét és maradj mellettünk... 
 És úgy is tettem bár lehet nem kellett volna ugyan is másnap...
         Harry Styles új barátnőt szerzett?
  Aminap a koncertükön egy titokzatos csinos lánnyal jelent meg kézen fogva.       




Ezt írta szinte minden pletyka lap.Perrie jött reggeli után és így szólt:
 -hé csajszi... nem is szóltál ... ezt megjegyeztem Miss Styles...
 -HaHa! Képzeld és nem ....-kezdtem magyarázkodni amikor megszólalt a telefonom.-Szia Tori!
 -Szia Elena!Mi újság?Mikor jössz?Hiányzik az L.B.-m...
 -Várj csak ..tartanád egy kicsit..Harry gyere....figyi nem lenne gond ha ki jönne Tori egy.két napra???
 -Hmmm...persze hogy nem.Ha szeretnéd hívd nyugodtan!
 -Okéééé ...köszi szuper vagy...Na Tori itt vagyok!Arra gondoltam hogy én nem megyek haza...hanem te jössz ide ...mit szólsz hozzá???
 -Hogy mi van????komoly???De még is mikor???-kérdezősködött.
 -Akár már holnap ..én innen mindent elintézek csak akkor már holnap hajnalban indulnod kell.
 -Okés!Akkor úgy az 5 órás repcsivel megyek jó?
 -Jó!!Majd megyünk eléd!Puszi....
Délután a fiúk mentek egy találkára, és még az nap este beszélgettem Harryről Zaynnel..próbált kerítősködni, de inkább!
Úgy terveztük hogy 6-kor kelünk ,de sajna 1 órával hamarabb sikerült mivel...reggel arra keltünk hogy Louis egy alsó nadrágban legyet kerget .... egy porszívóval... XD
Mi meg csak álltunk Harryvel az ajtóban és röhögtünk :DD .. ő  pedig kétségbe esve mondogatta "Ne csak álljatok ott,segítsetek!"
Nagy poén zsák ez a Louis az egyszer biztos!
Viszont nekünk ideje volt készülni...
nem sokkal az után már kinn is voltunk a reptéren és vártuk Torit.
 20-30 perc múlva megérkezett.
Amikor megláttam rögtön oda rohantam megölelgetni.
Majd oda hívtam bemutatni Harrynek és Niallnek
http://3.bp.blogspot.com/-O5YWvZ6QluE/UErnhj6ZZ6I/AAAAAAAAAOw/H1bV3ZUEoGc/s1600/1554421344856583.gif
Nagyon jó érzés volt őt újra látni,hisz ő a legjobb barátnőm, és nem tudom megmagyarázni de köztem és Tori közt van valami fura kapcsolat ami miatt nem tudok rá haragudni, nem tudom megtenni hogy ne beszéljek vele egy nap.Na mind1...a kocsiban dumálgattunk vagyis inkább Niall és Tori beszélgetett ... Harry vezetett én pedig mellette ültem.Mire megérkezdtünk már megis beszélték ,hogy Tori Niallnél alszik.Mondom  oké, biztos!

                         ...30 perccel később ...
 - Biztos nem baj hogy itt vagyok?-kérdezősködött.
 -Mondtam már hogy nem :) ...-győzködte Hazza.
 -Elena már közénk is tartozik, és aki az ő barátja a miénk is!-jelentette ki El.
Ez nekem tényleg nagyon jól esett mert nagyon megszerettem őket.
És Liamnek az-az ötlete támadt  hogy menjünk el 5-ös randira, a moziba.Mindenki jónak találta és bevallom én is csak kicsit volt mert én és Harry nem vagyunk eggyütt.
Később kicsit módusult a terv mivel csatlakozott hozzánk Justin és Selena.Ígéretesnek tűnt az este, az "Alkonyat" új részét néztük meg.Nagyon jól éreztük magunkat, és úgy terveztük hogy az estét otthon folytatjuk.De amikor kijöttünk a mozi csarnokból a zebra előtt megálltunk ...és amint zöldra váltott elindultam ... háttal mentem és beszéltük hogy jó volt a film meg ilyenek amikor...
Sel felkiáltott:
 -ELENA!VIGYÁZZ!!!!
De akkor már késő volt.. csak annyit láttam a sofőr fékez és dudál, de ahogy elfordult a kocsi a hátuljával elsodort magával.
Csak csúsztam, és csúsztam eszméletlenül a betonon.
Nem éreztem fájdalmat csak azt ahogy Harry felém hajol felvesz a kezébe, ad egy csókot a homlokomra és közben a könnye az arcomra hullik.         
Justin azonnal hívta a mentőket ,Tori pedig anyát hogy nem tudok hazamenni mert zavarodás van ...az időjárás.Nem voltam magamnál de a mentő szirénáját hallottam.Mire oda értünk a kórházba már milliónyi paparazzi várt ott minket.Szörnyű érzés volt  az hogy én csak ott fekszem megatehetetlenül  míg Harry próbálja takarni az arcát és engem.Nem tudom mi történt az után de reggel amikor felkeltem  láttam hogy Harry fogja a kezem és alszik mellettem.Nem akartam felkelteni hisz olyan aranyosan aludt... viszont a doki megtette helyettem.Csupa jó hírt hozott:
 -Nos , úgy tűnik minden rendben van,maradandó károsodás nincs szóval még egy utolsó kivizsgáláson átkell esned és mehetsz is haza.-nyugtatott meg.
Ennek én is és Harry is nagyon örült , ám azt nem mondta hogy tolószékben kell elhagynom a kórházat.Haza felé felhívtam Torit hogy nyugodjon meg minden oké.
Justin ott volt velünk mert Harry felhívta hogy jöjjön értünk.
Amikor a fiúk betoltak a lakásba láttam hogy mindenki nagyon megkönnyebbült hogy jól vagyok.Szerettek volna segíteni rajtam de nem tudtak.Elég nyomorultnak éreztem magam,de viszont végre már könnyedén jártam bottal is este.Beszéltem Harryvel és Torival hogy max 2 nap és mennünk kell haza.Tori elmesélte mi történe tegnap közöttük Niallel.Pl.:a moziban elcsttant az első csók is szóval nem nagyon szeretett volna ilyen hamar haza jönni.Én mindenre rendesen reagálltam:
 -WTF?!?És nekem nem szólt senki.....
 -Na és te?
 -Mit én?-értetlenkedtem.
 -Hát te és Harry...mikor volt az első csók??
 A többiek szerint is izzik köztetek a levegő.
 -Hát pedig..pedig..én nem ..nincs..semmi ... pffh..-habogtam pirulva.
 -Sziasztok.. jöttök játszani?-szólt be Perrie.
 -Mit?
 -Üvegezünk...
 -Oké.. Megyünk...-eggyezett bele Tori.
Elsőnek Liam pörgetett.. és miért is ne ...én voltam.
 -Na Elena felelsz?... -bólógattam. - Ha vissza hozhatnál valaki a sírbol .. ki lenne az?
 - Hát ez nem kérdés .. Enna.
 -Az ki? -kézdezték.
 - A halott iker testvérem..- mondtam a könnyeimmel küszködve.    -Aki meghallt a születésünk után nem sokkal.    
 - Sajnálo :(
 -Na ...adjátok ide azt az üveget ....-
És csak pörgött, pörgött és pörgött,majd megállt..-
 - Selena ! Am ...te féltékeny voltál  Palvin Barbira, vagy inkább mérges?
 -Igazábol eggyik sem!   Mi tudtuk hogy miért volt ami vlot, és -és ez csak így egy félre értés....-váratlanul megszólal a telefonom.
 -Bocsi ezt fel kell vennem .... igen ?? szia anya ...hát te?
 -Szia! Figyelj,tudom hogy nagyon jól érzed ott magad, de haza kéne jönnöd.Sürgős lenne.
 - Oké!De még is mikorra???
 - Holnapra ...
 -De az azt jelenti hogy ... jó ... ott leszek ..szia!
 Minden rendben ? - hív félre Harry.
 -Nem ! Haza kell mennem ... még ma!
 -Mi?
 - Tori gyere!Csomagolj lécci össze,mennünk kell haza.-nem kérdezősködött....látta rajtam hogy zaklatott vagyok, ezért csak tette amit mondtam.De sajnos a pakolás után jött a búcsú ideje.Minden rendben ment míg Harryre nem került a sor.
 -Hiányozni fogsz ...-mondta lehajtott fejjel.
 -Te is nekem... de nem soká találkozunk ...
 -Remélem is ....-pár percig csak álltunk és néztünk egymás szemébe.
 -Akkor indulhatunk?-szólt Niall.
És már indultunk is.Az út többnyire csendes volt az út a reptérre.
Szomorú voltam, hogy itt kell hagynom őket...vegyes érzések kavarogtak bennem.
Amikor megállt a kocsi, Tori és Niall előre mentek.
Én ott maradtam a csarnokban.Nem bírtam másra gondolni csak Harryre.
Már éppen menni akartunk, és a sorban álltunk amikor meghallottam Harry hangját:
 -Elena holvagy?Elena ...
 -Harry-Harry itt vagyok, mit keresel itt?
 -Ezt ott hagytad... -nyújtotta át a plüss kutyusomat.                       
 -Óóóóóó.... köszönöm ....nem is tudo...
 -Tssss....- meg puszilt..-Ne felejts el!!
 -Soha!!!
Ez után indultam, a bőröndömet húztam magam mögött és még egy utólsó pillantást vetettem a mosolygós arcára...


                                                                  *Bells
 
           

3 megjegyzés: